2007. szeptember 20., csütörtök

Fruits


19 megjegyzés:

Tündi írta...

óóÓ ez gyönyörű ez kari!!! Húúúú nagyon szép!!

Dóra írta...

Megint elvarázsoltál :)
Gyönyörűek a színek!! Egy vagy két szállal fűzöd? Annyira szép egyenletes!

Kriszta írta...

Na hát ez már azért több a sokkkkkkkkkkknááááál! Nagyon szépppp!

Madame Bijou írta...

Köszönöm Tündi!

Madame Bijou írta...

Dóri köszi, két szállal fűzöm. Én már csak ilyen körülményesen szeretem...:) Viszont nekem egy szállal kicsit mindig csálé lesz.

Madame Bijou írta...

Krisz, a Te utolsó karid ihlette a színeket, de ezt magadtól is kitaláltad szerintem...:)

Kriszta írta...

Moncsi! Ha ennek nem titkos a receptje, felvilágosítanál, hogy is készül????? Már a Green tea óta vágyom egy ilyenre. Köszipuszi!!!!!

mimacska írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, ez ....urva jóóóóóóóóóóóóóóó!!!! Ha jönneél hozzám véletlenül :) ezt hozd mindenképpen!!!!!!!!

Réka írta...

Gyönyörűek a színei!

Roberta írta...

Móni, fantasztikusan szépséges ez a kari. Olyan boldogságos ránézni:-))))

Névtelen írta...

Szia ez annyira különleges!
Gratulálok!
Évi :)

Madame Bijou írta...

Era! Nincs már meg, de látom, hogy sikerült megoldani a problémát:) amúgy meg sosem vagy a boltban, ha én megyek!!!!! :(

Madame Bijou írta...

Évi, Réka köszönöm Nektek :)

Madame Bijou írta...

Roberta, nagyon köszi:)

zsanidesign írta...

Ez a karkötő egy csoda!!!!!!
Eszméletlenül szép!!!
Imádom!!!!!

Zsani írta...

Folyton összekeveredik a nevem...csak simán Zsani voltam...-))))

Madame Bijou írta...

Ne aggódj, tudom ki vagy:) Örülök, hogy tetszik!

mimacska írta...

Miért nem csörizel rám, ha jönnél.

Titkosan súgom meg neked, hogy egy-két héten belül lámpahegyek érkeznek az üzletbe, de csak akkor jöhetsz be, ha én vagyok!!!!!!!!!!!! hihihi

Pearl jewelry írta...

wholesale jewelry cultured akoya pearls, freshwater pearls and pearl jewelrypearl necklace, pearl pendant, pearl earrings, pearl bracelet , pearl ring , pearl strands from China.