2007. június 30., szombat

Lámpa




11 megjegyzés:

Diego Fernández Magdaleno írta...

Un saludo,
Diego

Névtelen írta...

Húúúúúúúúúúúúúúúú! Nagyon szépséges!!!!

Arduinna írta...

woooooooow!!!!!! ezek a lámpák nagyon ott vannak!!!!!! nekem is kell ilyen! :-)

Nagyné Blahó Zsuzsa írta...

Csodálatos lámpák! Szuper!

Dóra írta...

Gyönyörűek ezek a lámpák!! Igazi ékei a lakásnak :)

Madame Bijou - Horváth Mónika írta...

Köszönöm, köszönöm, mindenkinek köszönöm!

Névtelen írta...

Ha lesz 1 szép nappalim, ez az álmaim lámpája a sarkokba!

Madame Bijou - Horváth Mónika írta...

Kívánom, hogy mihamarabb legyen egy szép nappalid!

AgnesBeads írta...

Naggyon szépek!! Nekem is kell ilyen.... de az én készletem ehhez még kevés! Ha sikerül a költözés, akkor tutkó csinálok egyet! Ügyes!

Madame Bijou - Horváth Mónika írta...

Köszi Ági! Szerintem már most fogj neki, hogy mire költözöl már kész legyen. :-)

Névtelen írta...

Hi!
I love this Lamp! Very nice and sprinkling.
Bye